Ärligt stulen......)

Vilket ämne gillade du mest i skolan? Träslöjd helt klart.. Tv å brudar bland alla pågar=)
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: sopgumma??
Är du troende? Japp.. tror på MIF i svåra lägen, tror på att det blir sommar snart....
Vilken färg har din tandborste? rosa, blå o vit tror jag
Har du åkt ambulans nån gång? Ja fast inte för egen del
Tycker du om DrPepper? Nej
Har du fått massage nån gång? Ja men nu förtiden e de jag som masserar
När klippte du dig senast? i december
Sötlakrits eller saltlakrits? Saltlakrits.
Ser du dig själv som lång eller kort? hmmm kort=)
Vad har din mobiltelefon för märke? Sony "skit" Ericsson
McDonald´s eller Max? MAX
Har du ett överkast på din säng?nä ligger på golvet just nu
Har du brutit nåt ben nån gång? Nej
Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker? Inget av de, minns var jag e...
Hyrfilm eller biobesök? Bio.
Minns du någon speciell person från din barndom? Ja min barndomskärlek tex
Har du hår på ryggen? Haha, nej.
Äter du fiskbullar? Vidrigt
Beskriv din humor: Ironi
Använder du morgonrock? Najj, har ingen.
Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då? Nej.
Nämn en sexställning du gillar: Hallå jag e singel.....
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? ehhh inte ordning i allafall men jag hittar saker
När blir man vuxen, enligt dig? jag blir kanske det 2042.. när jag ev går i pension
Använder du balsam efter schamponeringen? joho
Nämn en skiva ur din skivsamling: Queen
Vad gjorde du i går kväll? Städa, laga god mat o glodde på tv
Yngre eller äldre kvinnor? Jag har bara haft en yngre så de borde vara äldre v.. men i min ålder kan man inte var kinkig=)
Använder du accessoarer? Det använder väl alla?
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Nångång???=)
Vill du skaffa barn? Alltid sagt aldrig men vem vet.. men klockan tickar fort
Hund eller katt? Hund alla dagar i veckan.
Har du några syskon? Ja.
Var är dina föräldrar ifrån? Pappa född i Lund, uppväxt kring Löberöd, mamma från Jylland
Har du hånglat med någon av samma kön? de har hänt
Vilken kanal tycker du bäst om? Göta kanal=)
Brukar du handla på second hand? Nej.
Har du en tatuering någonstans? några
Jeans eller shorts? Jeans
Var fikar du helst? I de gröna 
Vilken butik hittar du alltid någonting i? whoppi
Vinter eller sommar? Sommar i skåne vinter i norrland
Vem står dig närmast? Min familj
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Köper så mkt
Till vilket land skulle du vilja åka? Australien
Var bor du om 10 år? under jord kanske.. nä men dit vindarna burit mig?
Världens bästa uppfinning? Internet
Hur svarar du i telefonen? Halllåååå!
Har du någon dålig ovana? När jag e ledig gör jag så lite som möjligt
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Med mig själv.. Tillbaks till säg 1996
Är du duktig i skolan? Ja, utan att vara en pluggis... Skolan var lätt för mig
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? Första pussen minns jag...första kyssen vete fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0