Back på östra promenaden...

Jag är tillbaka på östra promenaden efter ett litet mellanspel i Algeriet och sen i slutet på januari har jag vart i Umeå.

Kändes lite vemodigt att vara tillbaka men nu känns de super igen, har faktiskt saknat malmö. Jämförelsevis är det sommar i Malmö från att förra helgen ha skottat mig in i stugan till att idag se 1cm nysnö som ligger ovanpå marken men snön döljer absolut inte det faktum att blommerna har knoppar. 
Hmm I Umeå finns det inte ens skott så här långt, så från 12 minus som tempen envist legat på hela påsken till i morse minus 0.5 var rätt trevligt....

Ja vad har jag åstadkommit min första dag i malmö.

Vart en sväng på jobbet  ( blev ett pass imorrn) Sen åker jag på kurs from sön kväll tillbaka onsdag :=)

Fotsatt att rensa avloppet, det är faktiskt en av de äckligaste saker jag vet!
Fiskade upp massa mörkt långt hår, hmm skulle tro att de både e maddes hårförlänging och senaste inneboende, man kan tro att det ligger nån stackare i vårt avlopp så mycker hår finns det där.

Städat upp lite mera.....
 
Skulle gå en sväng till biblioteket men de blev plötsligt himla sent så lika bra att sitta framför datorn isstället..:=)

Just ja vart o fotat mig till leg. det är dock inget jag vill prata om och ska from nu helt förtränga det!!!!
Ja det var dagen ska göra risotto nu så de finns nån mat till imorrn......:=) Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0