I brist på annat att göra

Vad är klockan när du börjar med det här? 02,41
Vad heter du? Madde Mårtensson
Hur gammal är du? 30
Var kommer du ifrån? pappas pung? Men född i Lund
Har du en mamma ? Ja
Har du en pappa ? De osså
Har du några syskon? OM jag har

SENASTE GÅNGEN.
Du var full: En månad sen
Du rökte: två månader sen.
Du snusade: En kvart sen men blir sugen nu
Du färgade håret: En o en halv månad sen
Du grät: Oj...Ett bra tag sedan
Du tränade: häromdagen.
Du solade solarium: 2 veckor sedan
Du skällde på någon: Hmmm
Du var utomlands: Tyskalnd för ett år sen.
Du köpte nya kläder: Tja ca en månad kanske
Du åkte buss: Några timmar sen
Du åkte taxi: Sista bortaresan tror jag de va
Du åkte tåg: Söndags morse
Du smsade någon: 5 timmar sen
Du ringde någon: 10 timmar sen
Du camade med någon: Har ingen cam

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: Yes.
Ätit fiskbullar: nä o har inga planer på¨att göra det
Tagit kort på dig själv: Har inte alla de?
Skrattat så att du börjat gråta: Många gånger
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Näpp
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Nä
Badat mitt i natten: Bodde vid en sjö så ja de har jag
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: Nä men åkt virvelvind o kräkts efteråt
Spytt för att du var för full: Ja tyvärr
Trillat när du åkt skidor: Garanterat
Gråtit till en bok: Ja.. Pojken som kallades det hette boken
Varit rädd för tomten: Skäggiga gubbar skrämmer inte mig
Fått IG: Inte här inte
Ätit deg tills du spytt: Nä
Lagat en misslyckad måltid: Ja tack o lov var den till mig själv
Har du sjungit karaoke: hehe
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: Ja usch vilken smärta.. otroligt korkat
Har du haft sex utomhus: Haha.......
Har du haft sex med någon du haft känslor för: Ja.
Har du haft sex med någon du inte haft känslor för: en gång i tiden
Har du sett någon ha sex: ja och de var nog mer pinsamt för mig än för dem
Har någon sett dig ha sex: har jag svårt att tro

FAVORIT.
Band/artist: Queen
Låt: just nu: Upp o hoppa
Mat: LASAGNE
Färg: svart
Dryck: Öl och vatten
Känsla: sarkastisk
Lukt: dagg
Årstid: Sommar.
Dag: midsommar, e nåt magiskt
Lärare: jag själv
Glass: äter sällan
Godis: ferraribilar
Alkoholdryck: Öl
Cigarett: långt tillbaka hette den Blå blend (finns ej mer)
Snus: Kronan (ekonomisk)
Klädaffär: whoops
Film: the rock
Bok: allt med historieberättelser
Kändis: Nicholas Cage
Tröja: RS tröjan
Plats/ställe: Norrland

JUST NU.
Låt: ingen
Humör: nollställd o trött
Klädsel: Vit klänning, blå byxor och sandaler (arb klädsel)
Smink: sitter på
Frisyr: slit o släng
Sysselsättning: förösker få nattpasset att gå
Plats: Framför datorn på expeditionen
Väder: minusgrader, blåst och SNÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0