Idag kom den...

Kom hem fr jobb så där lagomt trött. Klockan var runt halv fem typ.. Spenderade förra natten i Eslöv så hade inte varit hemma på ett tag. Som vanligt ligger där massvis me reklam, nån morgontidning och mitt i allt ett grönt brev..
Från Barabamba eller klassfesten som de hette förr. Var fem år sedan jag fick ett sist. Nu ska de pröjsas 400 spänn sen e de bara att invänta dagen Å om i återträff... De saknades två från klassen tror jag.. En vet jag bor utomlands,kanske den andre med? Jaja, kul ska det .  hoppas jag. Fast lite nervöst. Jag tror eller anar att de flesta i klassen umgås med ngn kanske fr samma gamla klass? Jag har inte träffat ngn privat alls sen 1992... Vad jag egentligen menar e har jag nåt gemensamt med någon? men min förhoppning e att vi glömmer nuet på festen.. Dock vill jag veta allt på förfesten=) Sen har man frågorna, vem har förändrats mest och vem kommer bli så full att de gör bort sig????=)

Igår var jag på banken. Fick ett lånelöfte så nu ska jag jaga lägenhet, tjohooooo.. Lutar till 90% åt att de blir i Malmö..
From maj har jag dessutom fast tjänst.. De rör på sig=)..

Annars inväntar jag mest på att svenska spel ska ringa och säga att jag vtunnit några miljoner... Som om jag nånsin skulle vinna något...  Som mest har det blivit en tusenlapp typ.. Fast iofs.. En vinst som betytt mkt var när jag var kring fem år eller nåt. Jag fick en lott från min kusins mamma på ett tivoli i Löberöd.. Lotten hade nummer tre. Jag VANN högsta pris... En uppstoppad vovve,som då verkade skitstor. Jag minns hur jag bar denna vovve som om jag vunnit en miljon. Överlycklig bar jag på den hund som var lika stor som jag. Han döptes till Puffe, efter min kusins hund. Han följde mig överallt och gör så än idag. Just nu ligger han i min säng och inte ser han så stor ut längre..
Men vi har delat mkt glädje och sorg han och jag. Men jag undrar jag om han klarar en tvätt till alltså...

Förresten.. Malmö vann idag och finnkedjan var bra igen.. Om vi bortser från Bruun då.. Måste lära sig ta sina fighter... Nu väntar en träningsmatch mot Danmark den 13e sen börjar allvaret den 19e.... Hur ska de gå och vilka elitserielag kommer med??? Spännade framtid att gå tillmötes...

God natt.. puss på er

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till lånelöftet, eller vad man nu säger :)

Väldigt kul om det blir Malmö, har ju gärna kvar dig här, även om du så klart alltid kan komma in även om det inte skulle bli så.

2008-03-08 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0