mobil kul

Hittade denna lista på Gunnars blogg.. Har dock valt andra nummer på måfå så klart.. annars skulle de bara komma till A=)

Kontakter på mobilen:

HAR DU PUSSAT NUMMER 15?
Annica Ögren och jag har gjort mkt men inte det

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 34?
En kanon tjejkompis vid Namn Carro B


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 43?
Där ligger ett nummer jag inte ringt än. Träffa honom kommer jag den 4/4 efter 15 år...

ÄR NUMMER 66 SÖT?
Micke polis flickvän Karin e definitivt söt

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 57?
Fan va hon e fräck=) Jeanette fr Löberöd pryder den platsen


HUR TRÄFFADE DU NUMMER 79?
Linda Magnusson- via hockeyn


NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 93 NÄSTA GÅNG?
Maud moström - vill träffa henne snart men de kommer inte att ske

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 133?
Sussie - nja men vi har haft roligt ihop

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 83?
Magnus B - Massvis med gånger, kanske inte konstigt somliga trodde vi var ihop=)

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 61?
Johan Rehnfors - done that.. fd sambo

PRATAR DU MED NR 128 OFTA?
Shoko Yamada -när hon var min inneboende så.

KÄNNER DU NUMMER 1?
nä det gör jag inte.. står benämnd som vet ej=)

HAR DU GETT NR 99 EN KRAM?
Mikael Holmberg - han har fått några stycken

VAD HAR DU OCH NUMMER 140 FÖR RELATION?
Togge - Tja han e min "pappa"=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0