Stulen fr Gunnar (nr27.blogg.se)

Vad heter du?
Madeleine MADDE Mårtensson
I mellannamn då?
Mia Cecilia
Vart bor du?
Malmö
Trivs du där?
Jajemensan
Brukar du läsa horoskop?
Japp men tror int på de
Har du körkort?
tyvärr inte
Äger du några converseskor?
Nähä du
Favoritdjur?
Hund
Vad spenderar du dina pengar på?
hyra,pendling nöjen
Senaste konserten?
måste varit malmö festivalen
Festar du mycket?

Jag e tråkig på den fronten,kunde vara mkt bättre

Sprit, cider, vin eller öl?
ÖLLLLL
Brukar du bli för full?
Brukar var det rätta ordet
Antal kuddar i sängen?
fem tror jag men de fattas en
Kan du baka bullar?
jag är bäst på att baka
Har du varit med i scouterna?
Nej men 4 H
Bläck eller blyerts?
I mitt jobb anv båda
Mc donald's eller burger king?
Inget
Är du allergiskt mot något?
Citrusfrukter och mögelsporer
Äger du ett busskort?
Ja ett Skånekort
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
Ska inte mjölk vara vit?
Vad åt du till frukost?
Två mackor med dansk leverpastej.
Hur ser du ut idag?
snygg som vanligt=)
Har du haft sex idag?
Om jag inte blivit helt senil, så nää
Nästa mål i ditt liv?
Hitta lägenhet
Vad såg du senast på tv?
Fran Fine
Närmaste vän på helgen? 
Neurokirurgen avd 24 i Lund
Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer
Vem ringde du senast?
Johan Henricson
Vad sa den du ringde?
Jag gör vad jag kan
Antal timmar sömn inatt?
3-4
Sov du ensam?
Ja
Brukar du snusa?
ibland
Vad innehåller din favoritnattmacka?
ätr aldrig mitt inatten


SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: Sov int hemma inatt, så d borde varit kvalster
Såg dig gråta:  ??????????????????????????+.
Fick dig att gråta: Ja rent anatomiskt fungrar det som så att..... Jag kan gråta glädjetårar över allt
Du delade en drink med: så snål e jag inte
Du gick på bio med: Carro och ca 150 andra
Du sprang på stan med: har en tendens att gå sj på lediga dgar,dvs när ingen annan e ledig
Skällde på dig: nån på jobb kanske.. sällan nån skäller på mig
Skickade ett e-mail till dig: Vitalas som tycker jag ska sköta min hud..
HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: MMMM
Bråkat med ditt husdjur: Ja men Miffo var rätt duktig på att bråka tillbaka
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja tyvärr....

VARIT I...
Norge:
Ja
Finland: Ja
USA: Nej
Spanien: Nej
Tyskland: Ja
Grekland: Nej
Turkiet: Nej


EXTRA STUFF...
Tar du droger:
int nu längre haha
dricker du:
Varje dag
Vem är din bästa vän: Själv e bäst dräng=)
Vad är du mest rädd för: min granne
Vilka kläder sover du i: Kläder?
Vart vill du gifta dig: OM IFALL ATT så i Högseröd
Vem hatar du verkligen: Rögle Bk och Skellefte aik
Varit kär: för sisådör 100 år sedan
Kör du bil: Är du int klok...Vad skulle hända om polisen tog mig??
Har du ett jobb: Japp de sämsta jobbet... (betalda)
Gillar du att ha folk omkring dig: älskar folk
Är du ett hälsofreak: Nej, men önskar jag var bättre
 
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: näpp
Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: låtar me idiotiska refränger
Vill du gifta dig: nja
Vill du ha barn: man ska aldrig säga aldrig men jag säger aldrig .TICKTACKTICK TACK..


FAVORIT...
Rum i huset:
vardagsrummet
Typ av musik: Rock.
Månad: Maj
Sten: Stensson Sten grundade Eslöv,

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit
: Nej
Köpt någonting: Japp
Varit sjuk: NÄÄÄ, ta i trä
Sjungit: mimat kanske men sjungit.. nja sn kanske
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja till min vän Maud
Velat säga till några att du älskar dem: Vill ja så sägr jag det
Träffat nån ny person: Japp. Ingela Svensson på banken
Saknat någon: Ja en liten vän i australien
Kramat någon: Ja
kysst någon: så trevligt har det inte varit


SENASTE...
Låt du hörde:
Cher- Belive in love på radion
Film du såg: de var nån på tv i hlgn...
Drink du köpte: ser till att bli bjuden
Sak du stal: bortsett från denna,tja en penna på jobb kanske
Mat du åt: Macka fr subway
Gången du åt en 7-Eleven korv: 7eleven... har bar druckit kaffe där

FÖRSTA?
Första bästa kompis:
Räknas kusin Malin?? Annars var det Camilla
Första jobb: dagisfröken
Första skiva: shit här pratar vi gammalt.. nån lovecollection
Första förälskelse: 1990 om man bortser från barndomsförälskelserna
Första begravning: Min kompis far för tja 10 år sen. Fick int vara med på mormors annars var den 1986
Första piercing/tatuering: - kom 1993 i form av katten gustaf, första piercing.. 1997 kanske
Första fiende:  tre finns,anders carola och min bror
Första stora resa: Tunisien
SENASTE?
Senaste människa du slog:
slår ingen
Senaste stora bussresa: Stockholm 27/1, om den räknas som stor.
Senaste långa telefonsamtal: Leeila häromdagen.. int jättlångt men väl en timme mobil
Senaste dusch: om en timme typ
Senaste irritation: Att rödhöken strular
Senaste glass: funderar på att ät lite glass ikväll=)


Kommentarer
Postat av: Ana Granne

Vad är du mest rädd för: min granne

What the Fuck????????

hehe

2008-03-05 @ 13:37:55
Postat av: Nr27

Jag har hittat något riktigt motsägelsefullt.

Senaste person som du delade en drink med: "så snål e jag inte"
Senaste drink du köpte: "ser till att bli bjuden"

2008-03-05 @ 18:32:22
Postat av: madde

det har inte med snålhet att göra... de e gentlemanna viset att bjuda... och jag bjuder tillbaka jag me så de så

2008-03-05 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0