Vad gör man inte för Malmö?

Kl 04.30 segade jag mig in genom dörren. Då knappt en timme kvar till jobb.. Varför denna sena tid hem?
Jo Malmö mötte Västerås igår, i Västerås. Och en minibuss rullade upp och jag i den.
Nu ska de jobbas några timmar, till halv 4 e de tänkt och efter det ska de minsann bli floating o massage i två timmar. Gissa om jag kommer somna=)
Sen blir det nog en träff med Gunnar=)=)

Imorrn e de tidig morgon som gäller. Kl 08.45 är de samling på Sturup för att åka de chartrade planet till Gävle och se Malmö möta dem..... Vi får la se hur den matchen slutar, viktig match e de i allfall men allt annat än förlust e bonus...

Morgonkram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0