Dessa listor.....

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Min arbetskamrat Mattias, annars var de en tradig dag

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Delade ut frukost

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Delade ut frukost och gjorde Zebran

Det senaste du sa högt?
"De tar hand om varann"

Vad har du druckit idag?
Ett glas vatten och två koppar kaffe 

Vad var det senaste du åt?
En banan

Vad var det senaste du köpte?
Två bananer, viktväktar dryckyoghurt och snus

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Mörk trä

Vad är det för väder hos dig just nu?
Soligt och runt 15 grader.

Godaste glass-smaken?
Choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut men pm den håller är en annan femma

Sover du tungt?
Sällan

Drömmer du mycket?
Japp

Mardrömmar?
Har en återkommande dröm sen jag var barn....

Det första du tänker på en "bra" morgon?

Ahhhhhh Ledig

Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Jaha då får man stiga upp då

Vilket ämne är roligast i skolan?
När jag gick i skolan var det historia/religion

Trivs du med ditt jobb?
Jag trivs med mina arbetskamrater men ibland känns det riktigt tungt

Favoritklädsel?
Nu är det kjol o tröja

Favoritlåt just nu?
Dancing in the dark

Vad ser du om du tittar åt höger?
En vit vägg men en lapp det står Provisio på

Vad gör dig glad just nu?

Hmm, värmen, Tommy och att klockan tickar på.

Vad ska du göra härnäst?
Morgonarbetet klart

Höger- eller vänsterhänt:
Vänster

Humör just nu:
Vid gott mod

Favoritgodis:
Ferraribilar

Kläder just nu:
Ser ut som en smurf, vit och blåa arbetskläder

Musik just nu:
Nada

Sommarplaner:
Jobba....Göteborg....Thailand... Malmö festival

Hur många kuddar sover du med:

fem i vanliga fall men några har försvunnit så nu e de bra tre

Spelar du nåt instrument:
har gjort

Morgon- eller nattmänniska:

Natt.

Bio eller promenad:
Både duger men en härlig promenad i sommarvärme e gött

Är du kittlig:
haha, nä tråkigt nog inte ( eller hur Tommy)

Snarkar du:
När jag e extremt extremt trött eller förkyld kan de hända

Stjärntecken:
Tvilling.

Äckligaste insekten:
Gråsugga e de en insekt???

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Tankeläsare, är det en superkraft?

Vad vill du jobba som?
Driva eget

stökigt eller välstädat?
organiserat kaos

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
trots min höjdskräck, japp!!!

Gillar du att sjunga?
Ja sjunger jämt

Anser du att du är stark?
Menatalt är jag nog det, men fysiskt, tveksamt

Vad gör du om du får hicka?
håller för näsan o dricker vatten

Vad längtar du mest efter just nu?
Lata dagar med trevligt sällskap; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0