Må bra dag

Efter flera veckor av stress och högt tryck i mitt liv, har jag idag unnat mig en heldag med må bra grejer.
steg upp halv 10, bara de var skönt. Satte mig på tåget till Eslöv. Gjorde om mina naglar i två timmar, solade sen solarium, åt en mjukglass (fast jag inte får) med min familj, shoppade, drog till frissan och klippte mig och nu färgar jag håret och slingar. Sen blir det lite god mat, hälsa på min bror innan de e dags attdra till Malmö och arbetshelg igen. Enda glädjande me att jobba denna helgen är att de visst e storhelg, vilket helt gått mig förbi.
Klockan är halv sex och temperaturen visar på 24 grader i skuggan... Och i Eslöv är det helt vindstilla. Solen bränner på fint... Har dock hört att det ska bli sämre efter helgen och eftersom jag e ledig nästa helg lär det väl regna då.

Idag har jag dessutom bokat tåg till Göteborg i sommar för att bli barn på nytt, på Liseberg=)
den 5 juli är et hela tänkt att de ska ske.
En annan sak som är inbokat nu är min tatuering jag fick i 30 års present. Någon gång i juni blir det kan jag berätta. Motivet ser ni nedan och ska sättas på underarmen....
191181-96
Tommy befinner sig i Gävle. Han var på begravning igår och sånt är ju aldrig kul... Men nu ska han ägna helgen åt sina vänner, dricka öl och grllla. Det unnar jag verkligen honom.

Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0