Redan 29maj

Igår ringde Frida o påminde att hon åker utomlands imorgon..Imorgon tyckte jag, e var väll i slutet på maj du skulle fara...hmm att det redan var den 28maj hade jag visst missat!!
Tiden flyger bokstavligen iväg

I helgen ska det bli superväder!! Så skönt att ha flyttat en bit söderut, visserligen finti norrland oxå men 25 grader o mer därtill kommer man sällan upp i under månadsskiftet maj/juni.

Väntar på svar från min sista livlina vad gäller billig byggarbetskraft, får se om jag hittar någon. Annars om någon är sugen är det bara att höra av sig jag behöver en allt i allo person till köket o elektriker. haha...................jaja den som lever får se, nångång ska det väll bli klart!!
Men det måste bli rätt snart iallafall om jag ska kunna ha visning o så någongång. Hmm även badrummet ska genomgå en mindre upprustning men det får bli sen.
Nästa gång jag flyttar blir det till en ny lgh iaf. vill helst slippa höra allt om vad renovering heter efter detta. huuuvvvvaaa!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0