Tisdag morgon

Ytterligare en natt på jobbet är snart avklarad, en och en halvtimme kvar bara. Sen blir det Eslöv för att fixa min nagel som gick av i fredags. Lite vila på det, sen ytterligare en natt på jobbet. Imorrn ska jag dock jobba med fru Brock och det ser jag  verkligen fram emot. Vi träffas allt för sällan, trots att jag befinner mig mer på jobb än någon annanstans.
Helgen som gick fick jag välbehövlig vila. Shit vad jag var trött, orkade i ärlighetens namn knappt stiga upp varken i lördags eller i söndags. Skumt!! Och min nacke krånglar igen... Börjar släppa lite grann men ömmar än.

Nu i veckan ska jag kika på en lägenhet, ringa på en annan och lägga ut en annons. Känns som de börjar brinna i knutarna nu, fast det är fem månader tills jag måste vara ute ur Östra Promenaden... Ska även ringa till damen me lägenheten på Värnhem, se om de kan ge något napp.

Tommy fyller desstom år på torsdag minsann. Får se vad det blir då. Inget minigolf i allafall, risken e att han förlorar haha. Gjorde mitt livs bästa minigolf i söndags o slog honom med 6 slag...

Till helgen blir det ev en lägenhetsvisning, annars ska jag hem till Eslöv en av dagarna för att gå på marknad. Det obligatoriska stoppet för att köpa hossor skall göras=)
Jag har läst att de ska bli fin fint väder, får hoppas på det!!!

Och ett lite halv försenat grattis till min bror Jocke, som blev 41 år igår. Han fick ett grattis då med men ett till skadar inte! GRATTIS!!!!!

(mindre än två månader till semester och Thailand=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi kanske ses på marknaden på lördag :o)

2008-05-20 @ 19:35:35
URL: http://camster.bloggspace.se
Postat av: madde

ja vem vet=)

2008-05-21 @ 20:32:07
Postat av: anna

Men vad kärt av dig, att skriva så!! Tänk att vi går där o längtar efter varann.....Vi får se till att justera schemat bättre!
puss puss

2008-05-31 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0