Utfyllnad

3-lista

Tre slumpvis valda fakta om mig:
- kom 2a i DM i innebandy, 1993 för Västerbotten
- flyttat 15 ggr i mitt liv
- Var utbytesstudent i Wales

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:

- Britta
- Berit
- Ruth (sorry syrran)

Tre platser jag vill resa till:
- Australien
- Grönland
- Sydamerika

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- www.aftonbladet.se
- Nr27.blogg.se
- www.skanetrafiken.se

Tre tillfällen då jag gråter:
- begravningar
- under depression
- när jag ser nåt som berör på tv

Tre filmer jag aldrig får nog utav:
- Dirty dancing
- The rock
- bortom alla ord (heter den så?)

Tre platser där jag intar ett lugn:
- vid havet
- Umeå
- varhelst mina nära o kära är

Tre program jag skrattar åt:
- Parlamentet
- Mix megapol
- Hipp hipp

Tre saker som skrämmer mig:
- ballonger
- att mina närmaste går bort
- framtiden

Tre kändisförälskelser:
- Daniel Rydmark
- Nicholas Cage
-

Tre låtar jag gillar:
- Amazing grace
-  Queen - I want to break free
- Scorpions - Wind of change

Tre favoritdrycker:
- vatten
- öl
- smoothie

Tre favoriträtter:
- Lasagne
- Pajer
- karibisk fläskfile´

Tre jobb/yrken jag haft:
- avlösare för barnfamilj
- barnskötare
- undersköterska

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- egen företagare
- heminredare
- reklam

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- tugga tuggummi
- jobba
- matlagning

Tre saker jag borde lära mig:
- teckenspråk
- säga nej
- lägga mig i tid

Tre saker jag har om tio år:
- ett nytt jobb
- körkort
- familj

Tre sanningar om mig:
- jag kan inte sluta snusa
- jag vill alla väl även om det kan gå fel
- blir lätt rastlös

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Revansch
- kärlek
- hata

Tre saker jag vill ha:
- ny lägenhet
- semester
- en tidsmakin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0