Påskveckan

Veckan började tidigt för mig. Jag vaknade strax efter 03, pigg som en jävla mört. GRRRRR... Steg upp, kollade lite inredningsgrejer på datorn, nu när jag fått för mig att renovera.
Igår kväll målade jag min klädkammare, nästan hela inte riktigt. Resten ska målas nu på morgonen. Men allra först ska jag dra till gymet och springa min halvtimme och styrketräna en snabbis. Har precis avnjutit en bra frukost,som jag måste rapportera på min sida på viktklubb.se. Ja, för där har jag nu gått med, för att få inspiration och motivation att gå ner de där förbaskade kilona man dragit på sig. Jag ska äta ca 1500 kalorier per dag. Vi får la se hur det går. Sen får man ju naturligtvis äta mer om man tränar men 1500 är beräknat på att man inte rör sig alls.

Idag så ska de även tvättas kl 12 och sen tänkte jag dra till ikea och se om jag hittar ngt bra till klädkammaren. Väl hemma ska alla kläder som e gång befann sig i nämnda kammare, sorteras ut.  En del e vintergrejer och annat e kläder jag blivit för fet för. Dock ska jag välja ut två par byxor, som jag ska ha som mål att komma i igen. Denna dagen är med andra ord fullspäckad. Men de är bra att ha lite mål här i livet. Avslutar nog mitt frenetiska städande med en promenad i skymningen. Det har ju varit så underbart väder de senaste dagarna!

Och gymet nu alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0