Så var jag på jobbet igen!

Ja, då är jag på jobbet igen. Fick ett sms av chefen imorse som undrade om jag kunde tänka mig jobba inatt. Mot att jag då kunde få ledigt på söndag. Och det kändes fair eftersom jag dessutom är ledig måndag. Jag visste att Mattias skulle vara ssk, så messade honom och sa "gissa vem du ska jobba med inatt". Varpå han svarade " det är inte första april idag". Men han förstod snabbt att det faktiskt var jag som skulle jobba och här är vi nu. Min 4e natt denna vecka, blir fina pengar det, plus förskjuten arbetstid. Maj lönen lär bli bra eftersom jag jobbar påsk med..

Igår var det hockey. Träffade Carro med Röglevän på O´learys, ngr snabba öl och lite käk. Sen dök Matte upp och vi drog till Arenan. MAtchen var ju inte så kul kanske men det var trevligt ändå. Några öl till blev det innan Matte drog hem och vi andra efterfestade lite i sportsbaren som dock stängde väldans tidigt. Väl hemma var jag rätt trött och hade tänkt göra lite smågrejer med somnade fort.

Imorrn lördag ska jag försöka hålla mig vaken för att dra på Kockums kl 09. Sen ska jag springa en sväng innan jag sover. På kvällen vankas grillning och ÖL. Jag har hört ryktas de kan bli upp mot 15 grader imorrn. Nu törs jag säga att våren är kommen!

Nu är det dags för lite käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0