Jag är imponerad över mig själv!

Jag måste berömma mig själv. När jag väl bestämde mig för att ändra en del vanor så gör jag de fullt ut. Nu är träningen igång, ett litet undantag blir det idag dock. Men det beror på, att jag varje pass jag gått av efter en natt, har dragit direkt till gymet för att träna. Sömnen har därför blivit därefter. I måndags innan nattpasset började, löptränade jag. Efter nattpasset styrketränade jag och efter passet igår, löpträna jag och körde styrka på de delar av min arma kropp som inte fick en genomgång dagen innan. Därav har jag inte satt min fot hemma före halv 10 och inte kommit i säng före 11. Sen har det som vanligt varit "aktiviteter" innan jag börjar jobba, så maximalt har det blivit 3-4 timmar vila per dag. Och nu är jag megatrött och prioriterar att sova när jag kommer hem. Det är ju hockey ikväll och kl 17 är det olearys som gäller.

I tisdags var jag på middag hos grannen med lite vänner till honom. God mat och skönt att slippa laga själv, igår var det litta kaffe hemma hos en annan. Varje dag är det alltid något.
Men det är bra träning. Nästa vecka e de påsklov vilket innebär att jag kommer jobba natt, sluta 07, hämta barn på dagis och skola 09 och sen vara barnvakt. Sen jobba natt igen. Lär ju inte bli mkt sömn då heller.. Min kropp kommer hata mig snart.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

I fredags var jag hemma hos Carro. Vi drog till Fagans, där vänner till henne befann sig. Trots att jag faktiskt var lite anti mot att gå ut i början av veckan ( detta gick över dock), så var det  hela jäkligt trevligt och kvällen slutade kanske inte riktigt som jag tänkt det... Men men trevligt var det =) Vi får ta och gå ut lite mer Carro!!!!!

Och sist. Tack Tack Tack, för att jag slapp betala tillbaka till skatteverket i år. Äntligen. Men nu har jag iofs bara haft ETT jobb inte tre som jag hade innan.

En timme tio minuter....... OCh jag är fortfarande


Kommentarer
Postat av: carro

Blir ju inte alltid som man tänkt ;) hahaha..

2009-04-03 @ 07:03:29
Postat av: Madde

När verkligen inte. Kanske får vara glad att just denna kvällen i allfall slutade överraskande bra =)

2009-04-03 @ 11:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0