Vågen....

Idag var det så dags att utvärdera första veckan av mitt nya liv. Jag vet ju att jag syndade massor i lördags, men man måste unna sig saker med. Jag hade inga större förhoppningar om att det då skulle gått så bra, Men tji fick jag. 4 cm är redan borta runt midjan och två kg borta från vågen. Men det är länge kvar tills vågen pekar som jag vill. Men det har gått ovanligt lätt, både med motion och med mat. Jag tänker mer på vad jag stopapr i mig och när. Jag har mer balanserat både vad gäller intag och tider. På fredag blir det dock mer än 1400 kalorier i denna kropp. Vi har studiedag med jobb med middag o fest på kvällen, men resten av helgen blir nog bra.

Imorrn eller ja om 7 timmar ska det beges mot gymet. Jag slarvade en del förra veckan med min löpning, det var ju påsk... =) Men imorrn upptas den igen och det är egentligen bara fredag som blir helt träningsfri, bortsett från ölhävar armen..

Helgen blev bra trots allt. Lilla torg var lika mysigt som alltid och sen att jag höll en person vaken, tja ibland får man idiotiska infall. Men men gjort är gjort. Jobbade i söndags och nu är det natt som gäller. Solen har fortsatt skina över skåneland men det ryktas om att det ska komma kalla vindar i veckan. Nä tack!

Jag har bara två nätter nu, sen är jag ledig onsdag och torsdag, varav onsdag är sovdag. Jag räknade ut att min nästa ledighet som innefattar två lediga dagar efter varann kommer i samband med min semester i slutet av maj ungefär. Men då har jag ngt att se fram emot i allafall..

Tänk om man kunde skruva fram tiden lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0