Nattlista


Har du nån gång..
Däckat eller varit jättefull? Too many times
Blivit kallad hora? Inte vad jag vet men det har säkert skett
Blivit nerslagen? Verbalt ja 

Busringt någon? Har inte alla gjort det när man var liten
Bakat? Jämt o ständigt
Gjort något som du ångrat? Japp men minns inte det så mkt nu
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Näpp
Kastat en sten på nån ruta? Av misstag ja, siktade på något annat
Kysst någon av motsatt kön? Ja.
Kysst någon av samma kön? Ja
Haft sex? Kan ha hänt

Namn på barn?Neo vill jag ha på en påg
Hur vill du dö? lyckligt
Vad vill du bli när du blir gammal? Är jag väl redan
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Minst 18 personer
Antal CD-skivor du äger? Finns några någonstans.
Antal piercings? 3
Antal tatueringar? 4
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Oj, ett antal ggr men längesen nu

Vad ska du göra i sommar? Ha semester
Vad ska du göra i vinter? Se hockey.
När tar du studenten? Redan gjort (1996)
Vad gör du efter gymnasiet? Som sagt har gått ut
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ehhh jobbar nu!
Vad händer till helgen? Hockey på fredag, jobb lördag sen fest och söndag lata mig.
Vad vill du helst göra just nu? SOVA
Vill du ha flickvän? Nääää
Vad tittar du först på hos tjejer? Varför ska jag glo på dem för
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Vete fan
Vem är den perversaste person du känner?
Nån av mina bröder kanske.
Hur gammal är din största kusin? Min största.. Ja vad är han. 57 år tror jag
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar? Att de är mina föräldrar!
Bästa sommaren i ditt liv, och varför? Oj.. Hmm.. Måste vara alla somrar under gymnasiet, livet var helt enkelt en fest!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0