Nu är nätterna slut

Denna arbetsvecka har  varit lång. Trots att jag bara arbetat 4 dagar. Men jag är trött i kroppen. Har nu haft feber av och till i två veckor, pendlar mellan ynka 37.8 till 38 grader men det är tillräckligt för att jag ska känna mig trött och lite hängig. Men vila finns inte på världskartan. Snart ska jag hem, sov någon timme för att sen städa och mot eftermiddagen dra till Eslöv och fira Annika, 40 år. Imorrn är de barnkalas, då mats fyllde 4 i veckan. Söndagen avslutas med handboll, sen mina vänner ska jag ta det riktigt lugnt fram till 21 på måndag.

Malmö vinner igen. Härligt underbar känsla! Fantastisk publik med. Nu är det gött att vara miffare.

Klockan tickar, dags att gå hem minsann.. TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0