Svensk damtidning

Ja Mia, nu är det dags igen. du får lite skvaller från den sista tidningen.
Kungaparet har varit i Thailand. (mysigt dit vill jag). De har befunnit sig på Koh Samet i en lyxig bungalow. Där tillbringade de årets första semester. ( första,om jag åkte till Thailand skulle de vara min enda semester, somliga har det bra)
De hade egen båt och egen kock med sig. Intressant.

I tidingen får man dessutom möta Victoria under 44 timmarfrån sthlm, till Sicilien. Där har hon sedna flängt runt och sett både de ena och de andra och resan avslutdes med galamiddag.

Madde har varit på fest. Japp en möhippa. Och där rökte hon minsann. Fy fy fy! Hennes karl, Jonas var också på fest, hans vänner hade fest för Jonas som har fyllt 30!

Sen är där ett upplägg med alla världens kungligheter, som alla tycks ha varit på skidsemester. ( är det bara jag eller semestrar de väldigt ofta???)

Tiger Woods ska ha tillökning. barn nummer 2

Nu till skvallerspegeln :
Sarah Jessica Parker och henne man,som ryktades vara på väg att skiljas efter att han varit otrogen, kom hans i hand till en premiär och allt tyder nu på att de kommer hålla ihop.Angelina Jolie, bar en klänning. Inget märkvärdigt kanske men hon hade den bakochfram på en premiär. Ajajaj vilken miss.

dagens skönhetstips kommer från Cathrine Zeta-Jones. Hon skrubbar sin kropp med en blandning av salt och honung,hennes tänder hålls fina genom att äta ett äpple efter varje måltid och håret behandlas med öl och honung. Allt finns dessutom hemma i sitt eget kök! Perfekt. Tack för det!

Inte ett ord om CP, konstigt. kanske han e för insyltat i bondgården här i Skåne nu och hur intressant kan de vara? 

Nu är du uppdaterad=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha...jag tackar och bockar för uppdateringen :-)

2009-02-25 @ 18:30:47
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0