Skvaller

Japp Mia, jag har lovat att jag skulle hålla dig uppdaterad i skvaller. Klockan är halv fem, jag vaknade för en timme sedan,kan inte somna om så lika bra att stiga upp. Då kan jag också ge dig Mia lite uppdatering på vad som sker i Svenska Damtidning. För er som itne vet gav Mia mig en prenumeration av denna tidning i julklapp.

Carl-Philip börja vi med. Han och hans Emma har det tydligen lite tufft. Medans prinsen var på semester var Emma hemma osv. I tidning två får de expert tipset att förlova sig eftersom långvariga relationer mår bra av förändring.
I tidning 3 står det att "CP" flyttar från Emma och till Skåne ( borde inte de förresten bli bättre me tanke på att Emma är mkt i hos sin familj i Göteborg?) Han ska nu bli bonde eller ja, lantmästare. I nästa tidningen dyker ngt coolt upp. "CP" ska nämligen bo på Skarhults slott, samma slott som ägs av von Schwerin vars dotter Bea och jag gick danska ihop och jag har varit hemma hos dem på slottet... Och nu traskar "CP" omkring där... Lite coolt va...

Madde, vad har hon gjort då? Tja hon och Victoria hade knockout-look på nobelmiddagen. ( jag skulle sökert bli lika snugg med bling och glamour) Det spekuleras vidare i om hon kommer gå till Storkyrkan före sin syster. Kanske till o med i år. Vidare får vi veta att madde är 170 cm lång. Intressant. Madde är osså den i familjen som arbetar minst. ( Kungen arbetar hela 129 dagar, att han orkar)

Victoria, ja de e de eviga tjatet om giftermål. Det planeras visst hela tiden och under tiden skaffar den ene efter den andre av hennes vänner barn. ch Silvia vill inget hellre ¨n att få barnbarn ( men låt jänta gifta sig då) Victoria arbetade 104 dagar förra året. Hon hyser osså stor kärlek till sina extra bröder, Haakon och Fredrik.
Förresten är det pappa kungen som betalar alla barnens lyxsemestrar. Snäll Pappa,men säg vem betalar honom??

Sen har vi några som ska få barn i år, tv-ankaret Katarina Sandström på rapport, Linda Bengtzing och Calle Steen ( Malmöspelare) fast hans flcikvän e väl mer känd,simhopperskan Anna Lindberg.

Räcker detta så länge MIa?? Det e snabbt sammanslaget av 5 tidningar... Ska bättra mig o uppdatera dig varje vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0