Den är här!

Hockeysäsongen alltså. Så otroligt skönt att få kliva in en kall ishall och se första isträningen. NU kör det igång, tjohoooo. Om två veckor är det dags för min första match sen rullar det på. Har redan vingats byta tre dagar eller ja ett pass är en natt. Allt för att parera med hockeyn. KOmmer missa en del i vinter ändå men men.

Semestern är över. En intensiv sådan,mycket att hinna med på två veckor. Höjdpunkten var så klart Hultsfred och Metallica. De är så grymma!

Har köpt en ny soffa, eller ny o ny. Så nu har jag två soffor i min etta. Tack och lov ska syster ta den andra så snart är ordning återställd.

Jag började jobba i måndags, har kört två nattpass och det känns som man aldrig varit borta. Har två nätter kvar denna veckan, sen nästa vecka är en saftig en, tre nätter en kväll och ett dagpass. Men sen e de slut på nätter i augusti, bara dag och nån enstaka kväll blir det. Hujeda mig att stiga upp 05 igen. Men allt går!

Ett snabbinlägg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0