Studenten

Idag tar mitt äldsta syskonbarn studenten. Tiden går så fort, minns än dagen då hon föddes och jag var 13 år. Nu är hon snart 19. Och idag ska hon firas hela dagen. Ska strax bege mig till hennes hem,med ett stopp på dagis för att hämta Mats.
Här kommer två fina bilder på den numera vuxna Alexandra:




Grattis Alexandra!!!



Grekland ja. Det har jag inte skrivit ett ord om. Det var i allafall helt underbart med 39 gradig värme, vattnet var fantastiskt och vi bara njöt i mängder. En dag ägnades på en båt runt olika öar och en grotta. Vi lämnade Parga 7.30 och återkom kl 20.30. Kvällen ägnades åt mat och cocktails. En riktig avslappnande semester. Bilder kommer så småningom, men jag rekommenderar Parga om man bara vill ha en semester att ta de väldigt lungt på, äta och dricka gott och bara vara !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0