Lite svammel mitt i natten

Nu har midsommar passerat och med den även min födelsedag, så nu kan jag stoltsera med 32 år på denna jord. Dagen i sig var inget speciellt, jobbade natt och sov därför halva dagen. Kvällen blev det middag och Sofia. Fick mina snygga redhawkstrosor =) Och min tvilling messade faktiskt. fast på fel dag...

Midsommar spenderades för ovanlighetens skull inte på jobbet utan i en stuga i Borstahusen ihop med 8 andra galningar. Att spriten och maten flöda kan ni räkna med. Skratten och samtalen likaså. En helmysig helg blev det och skönt att komma iväg från storstaden lite.

Idag, om ca 5 timmar, sätter jag mig i en bil mot Umeå. Och det om något ser jag fram emot. Kanske inte bilresan i sig men att få spendera några dagar med mina vänner. Konstigt nog har jag packat mer grejer för två dagar i Umeå än jag gjorde för en hel vecka i Grekland...

Grekland ja. I vinter sägs det att jag ska få besök just från Grekland. Den som lever får se, jag tror inte på det förrän det faktiskt sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0