Blir det sol idag med?

Natten lider mot sitt slut, en natt som gått väldigt fort. Men nu börjar det kännas av lite trötthet, men det har väl försvunnit direkt jag stiger innan för dörren därhemma. Solen verkar leta sig upp idag med, vad passar då bättre än att försöka ta sig ut på en promenad? Bara jag somnar i tid vill säga.

Ikväll ska fröken A Westerdahl  få sig en halvtimmes massage innan jag beger mig åter till jobb för ytterligare en natt till.

Nu ska jag avsluta detta pass med lite jobb, hör och häpna. Det är lite snedvridet att mitt i natten ha det lugnt och de två sista timmarna innan man ska gå hem, har man massor att göra. Det kan man inte direkt kalla nedvarvning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0