Fredag fredag fredag

Veckans bästa dag. I allafall för de som jobbar måndag till fredag. För mig är de en helt vanlig dag, där jag som vanligt "råkar" vakna tidigt. Dock är jag ledig idag och det känns skönt. Ska dra ner till city vid 10 tiden och shoppa loss lite. Ska unna mig själv lite lyx, i form av ett hemmaspa. Ska köpa lite produkter och ha en må bra dag. Det behövs nu när jag inte mått bra på länge.

Igår hade jag kvällspass. Och dagen som började bra blev lite mindre under eftermiddagen. Jag hann vara på jobb,tja 2 timmar kanske,innan jag kände mig hängig igen och de är så konstigt, för hemma mår jag faktiskt bra. Som nu tex. Nu mår jag skit bra,med undantag för min hals men känner mig inte febrig och inte hängig. Sklle vilja testa min teori och dra till jobbet för attse om jag känner av ngt där. Jag tror nämligen att vi har mögel på jobbet. Och ser man till när jag började få feber, stämmer de så bra. Vi flyttade in på avdelning i början på januari och ungefär i den vevan fick jag feber första gången. Skumt är det i allafall.... Och trött är jag på att inte få känn mig toppen. Jag gick förbi mitt gym igår och jag vill så gärna in och träna,men det går ju inte. Orkar knappt uppför fyra trappor. Suck

Idag är det mulet. Men snön är borta. Säger som Caroline Af Ugglas : Snälla snälla snälla.... låt våren komma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0