Guitar Hero =)

Ledig dag. Steg upp 05.30 för att göra mig klar för avfärd till Ullared. Det var ett tag sedan jag var där men det är sig likt. De två rutinerade Ullareds tjejerna Annica och Malin, hade rutten klar inne på Gekås. Elektronik sist. Först plockades alla köks och badrumsgrejer,sen blev det barnkläder till Mats o Kim,lite kläder till mig,lite inredningsgrejer och när de var klart drog jag ner på elektronik. Men tydligen ska man göra ett stopp o äta innan dess =)
Well, efter käk drog vi ett varv till och jag köpte penslar och målarfärg till lägenheten. Allt som allt gick det på 1433 kr, välspenderade vill jag lova.
Och det var mycket trevligt att komma bort från Malmö en stund. Jag kom hem runt 19tiden och jag var trött som f*n. Det är jag fortfarande och det enda som höll mig vaken var en auktion på tradera. Så nu äger jag ett guitar hero med gitarr till mitt wii. Tjohooooooooooo.

Imorrn har jag träff med Annica innan de e dags för möte med RS96. Sen är det dags att arbeta natt. Tisdag morgon åker jag hem till Eslöv, sover sen ska jag till bror. Lämna Ullareds grejer OCH hämta kläder  som Sofia ska få låna till en maskerad. Sen väntar ytterligare en natt. Hela veckan är som vanligt i stort sett uppbokad. Carro och jag ska ses en dag,antingen onsdag eller fredag. Blir det fredag ska jag till Friisgatan på onsdag. Har sen träff med Lena torsdagkväll.

Men nu först ska jag sova, tänkte köra ett besök på gymmet tidigt imorrn,så är det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0