Icke trött icke

Vaknade för dygt en timme sen. Kan inte somna om. Så nu ligger jag och ser en massa skit på tvn istället.
Jag har förresten inte snusat på 24 timmar snart. Men tro inte jag slutat inte. Men min hals skulle nog inte uppskatta snus just nu. Jag är fortfarande i samma skick som igår, febern är 38.3 och jag e nöjd så länge den e under 39. Funderar så smått på att ta mig hem i helgen, men har inte bestämt mig än.
Annars blir det bara en mycket lugn helg liggandes på soffan eller i sängen. Och det hatar jag. Det är så tråkigt att bara vara hemma. Men är jag piggare i eftermiddag tänker jag trotsa blåsten och bege mig ut en sväng.

Satt och kollade på Brynäs Färjestad igår. Saknar min egen hockeysäsong nu. Jag hejar inte på nåt annat lag, eller gillar för den delen heller, som återfinns bland de åtta som e kvar. Skulle vara Förlunda då men de åkte på storstryk. Brynäs matchen då. Tja tyckte FBK styrde matchen som de ville men annat än seger tror väl ingen på heller. Ska de ta tre raka tro? Då känner jag folk som blir mkt glada, o nån enstaka som blir tvärtom.

Och Janne, tja, vet du e glad över Skellefteå,men du vet vad jag känner för dem! Är dock glad för din skull =)

Midsommar är nu klart! Snacka om att vara ute i tid men de e lika bra. Åker torsdag kväll kommer hem söndag. Nu ska jag bara bli ledig fr jobb men de ska jag ju bli, har jobbat de två senaste åren!

Nu ska jag diska, slipper jag det senare..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad händer på midsommar?? :-)

2009-03-09 @ 22:42:22
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0