Ja de är våren, ja de är våren...

som har kommit igen och med den.. Ja inte kärleken i allafall men inte sörjer jag för det!!

Så underbart härligt att se solen. Satte genast på mig mjukisbrallorna och begav mig ut på promenad en timme. Egentligen skulle jag träna, vilket min kropp skulle behöva, men min hals vill inte vara med. Jag har inget kvar av min tid som sjuk utöver min hals. Igår kände jag inte av den alls. Tänkte till o med tanken att jag inte hade ont när jag svalde,. Men så kom skiten tillbaka. Och de lustiga är att de bara är just där jag sväljer det gör ont, alltså precis där munnen blir svalg och de vandrar från vänster till höger och tillbaka. Får kanske vara glad att de inte är båda sidorna samtidigt.

Efter min promenad såg jag film, jag vet att de finns bättre saker att göra när solen skiner men det var rätt skönt att slappa en stund. Drog sedan ut på en promenad till denna gången ytterligare en timme innan de var mötesdags med Svenska fans. Nu sitter jag här och ugglar i nattens mörker. Har två nätter på jobb framför mig ,så detta är mitt sätt att ladda för dem.

Annars händer de inte mycket just nu i Mårtenssons liv. Har ett otroligt knäppt schema med bara en dagars ledigheter så finns inte mkt tid över till annat än jobba. Sitter dock och skissar på renoveringen av lägenheten. Får pallra mig ut nåndag och kolla färg och kakel.

Jag håller dessutom på med operation viktminskning. Hur det går får tiden utvisa men jag har varit duktig hitills. Jag har inget direkt mål, annat än att jag ska trivas med mig själv och det gör jag verkligen inte just nu. Jag gruvar mig för sommaren,  men de är väl bara att undvika stränder och annat i år med.

Nog svamlat. Ska ta och aktivera hjärnan med lite spel eller ngt!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0