Jag vill kvävas av en tårta

För ett tag sedan,drömde jag just detta, att jag blev kvävd av en tårta. Och just nu skulle de kännas ganska bra. För den värk och feber som besitter min kropp är inte att leka med. Efter att ha kommit hem imorse,la jag mig direkt och somna på studs. Vaknade runt 10 och varm som en kamin. 40 grader visar tempen.. Gött!
De sjuka i allt är att vid 40 grader kan jag inte sova, jag är piggare än piggast. Så städa lite grann sen tog jag en kall dusch, två panodil och en timme senare var den nere på sedanliga 38.1. Fick världens bästa Tunnan att handla åt mig efter jobb, jag går fan inte ut så här. Nu har jag sovit ett tag till och febern står stadigt på 38.1 och där får den mer än gärna stanna. Jag har annat att göra än sova och vara sjuk. Men de e precis det jag endast gör, sover OCH är sjuk.


Nu ska jag fortsätta sova en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0