Playoff men inte med Malmö

Nä det sket sig. I fredags drog så jag till Leksand, för att se en svidande förlust i straffar för mitt lag. Men vi hyllade vårt lag trots allt. De spelade 9 matcher och förlorade inte ngn under ordinarietid! De är och förblir våra hjältar.
Lagomt mör i kroppen anlände vi Malmö vid 09. Inte mer än mikrosömn belv det, så 44 timmar får anses som ett nytt rekord i Mårtenssons liv, vad gäller vakenhet. Duktigt trött kom jag hem, slog på nätet o glodde lite innan jag väl somna runt 11 tiden. Klockan ringde 16.00, men drog mig till 17. Sen upp duscha och piffa till sig. Buss till centralen tåg till Lund, där de underbara Anna och Linda väntade. Sen blev det fest hos Emma halva natten innan jag stupade i säng runt 04 och somnade, vill jag lova, på studs. 11 timmar senare vaknade jag till liv och de var verkligen inte bra. Det innebar att nästa natt blev en vaken historia. Men iofs gör det inget eftersom jag just nu sitter på jobbet och har ytterligare två nätter framför mig!
Tack Emma för en supertrevlig fest. Tänk att de får plats så mkt folk i en tvåa=)

Mina funderingar nu, när säsongen är över, är om jag ska eller inte ska ta ett år till i styrelsen. Det tål att tänkas på. Jag både vill o inte vill. Hockey är som bekant en stor del av mitt liv. Samtidigt hade de varit skönt att slippa alla kring uppgifter som lottförsäljning etc. Dock kommer jag med all säkerhet fortsätta med det ändå men inte i samma mängd kanske. Föreningen är ju av medlemmar för medlemmar och ärligt, tycker jag våra medlemmar inte ställer upp speciellt mkt. Det är ok att vara passiv medlem, men då kan man inte klaga på styrelsen som ensam få dra hela lasset!
Gnäll gnäll... Vi får se om jag blir kvar helt enkelt. Årsmötet är väl inte förrän i maj, så jag har tid på mig!

Mest av allt vill jag ha ny säsong nu....  Men tiden går som bekant fort!

Jobba lite kanske??

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0