Shopping och utgång

Idag har dagen mest bestått i shopping. Var på nya entré och de e så skönt att ha en galleria så nära. Strosade runt tills jag hittade ett par jeans och lite smycken. Det är inte lätt för mig att hitta kläder längre, det är tråkigt men hoppas de skiftar snarast. Jag känner mig lite deppig över det faktum att jag bara ökar i vikt... Jag som inte ens äter onyttiga grejer som godis,kakor eller annat skit. I veckan började jag springa, det var tungt men jag ska ut och bara göra det. Det i kombination med gym och änu mindre mat ska göra susen. På måndag kör jag igång på allvar, innan dess ska det ikväll bli en utgång med Carro och en bunte främmande killar och kanske nån tjej till. Men sånt tycker jag ju bara e kul.

Igår var Lena här, det var väldans trevligt. Bjöd henne på middag, vin och efterrätt. Dagen innan det var de våffeldagen, den spenderades hemma hos Annica med trevligt sällskap. LIte spelande och mkt skratt.

Helgen består i arbete o åter arbete. Dock ska jag ta en långpromenad till kockums imorrn bitti. MG spelar match och jag ska ge Sofia hennes kläder. Sen blir det hem o jobbet. Så mindre social lär jag vara de närmaste fem dagarna. Först två kvällsturer sen tre nätter på de.

Dags att piffa till mig. Om det nu går....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0