Underbara morgon!

Vilken underbar morgon idag! Minus 3 grader och solen skiner. Jag vaknade redan 05, som jag gjort hela veckan för den delen. Jag har varit/är sjuk och imorse vaknade jag av att näsan kliade som fasiken och en skallebank utan dess like. Jag kunde oavsett inte somna om, så kl 06.30 gjorde jag mig redo för en promenad. En timme ute var så härligt.
Nu har jag precis käkat en bastant o bra frukost med gröt ägg juice etc. Men huvudvärken är kvar.

Jag har ett fint kvällspass att se fram emot, men det är ju flera timmar tills dess. Funderar på att träna lite lätt men vet inte om de är värt det. Jag är ju som sagt inte helt kurerad än.

Vad skönt med den nalkande våren. Jag ser fram mot denna vår. Och för att göra mina vänner up north lite besvikna, jag har sökt semester men kommer spendera den söderut. Men och jag säger MEN i sommar, typ början på juli kommer jag upp. Min bror har ev tänkt åka upp så åker med honom. Flyg är fruktansvärt dyrt. 2500 kr t/r. Jag kommer bara ha två veckor i sommar, för att spara tre för en ev utlandsresa i höst.

Till helgen väntar jobb, har åkt på fem helger på raken. Bull.... Men jobbar kväll på lödagen och lördag morgon blir det hockey. Nästa vecka är fullbokad med möten, massage och jobb men avslutar veckan på ett bra sätt. Ullared, varje kvinnas dröm haha. Det var ett tag sedan jag var där. Ska bli skönt att komma från stan lite..

Hoppas att min digitalkamera blir fixad till imorrn, så jag kan börja fota lite och släg in lite kort här!

Dags att fortsätta njuta av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0