Vill jag bli fin

behöver jag inte lida så mycket pin. Jag håller just nu på att jaga iväg mina ålderstecken. Sitter med en ansiktsmask och en ögonmask och hårinpackning. Drog iväg på Caroli igår och shoppade lite ansiktscremer och annat. Biligt var det ju inte men de är bra produkter och kanske man kan få att ett rynkfritt ansikte ett tag till.

Om en timme inträder jag Kockums ishall för att se lite hockey. Det ska blir kul och se hur det går. Detta är mapleyards första träningsmatch, tidigare har de bara spelat mot varann, nu är det med domare och hela kittet. Och förlorar de idag har de en revansch match imorrn samam tid men då är jag på jobbet.

Ikväll är det melodifestival. Jag är ingen fan av detta men, till kvällen blir det en mumsig fruktsallad med lite vaniljkesella framför tv:n, det vill säga om de är lugnt på jobbet. Jag ska sova på jobbet med, eftersom de inte är lönt att ta sig hem när jag jobbar imorrn. Sen drar jag till Eslöv efter söndagens pass och firar min bror. Han ska egentligen ha det idag men då kan j inte jag. Missar alltid det roliga. Han sa dessutom att hanskulle ha en riktig fest på valborg, då undertecknad arbetar natt .. Så jag fick honom att ändra till den 1 maj. Vad gör man inte för sin lilla syster?

Dags att ta bort alla masker och göra sig redo för lite hockey!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Tur att du inte missar det roliga den 1:a Maj....för de får ja göra.

2009-03-14 @ 22:13:36
Postat av: Madde

Jobbar du valborg med? Annars får du ju det roligt då...

2009-03-15 @ 10:15:42
Postat av: Systeryster

Valborg e ja ledig, men sen jobbar jag. Så jag får fira valborg med Annika istället för grillfesten.

2009-03-15 @ 14:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0