En röst i natten

Nu känner jag att jag äntligen är igång med min träning på allvar. Jag satte ner foten, sa åt mig själv att nu banne mig får det vara slut på latheten. Och det hjälpte. Har redan hunnit med tre löprundor sen i söndags och varit på gymet två gånger. Imorrn blir det ytterligare en vända dit så "slipper" jag det på min lediga dag på fredag. Då är det ju dessutom hockey i ett slutsålt Malmö Arena!! Det är hockey på söndag med men jag tror jag faktiskt ska skippa det. Jag har arbetshelg nämligen.

I och med min träning, kan jag också ge Dr Vivianne en knäpp på näsan. Minus 5 kg minsann. 8 kg kvar alltså. Tror dock de blir lite svårare men jag ska nå mitt mål om jag så ska dö på kuppen.

I söndags var jag förresten hos min far och jag måste bara säga en sak: ESLÖV SUCKS! Eller så har jag blivit en allt för van stadsbo. Min far önskade sig tröjor. Fint tänkte jag, det köper jag i Eslöv, slipper jag gå ner på entre´. JO men hejsan! I Eslöv har visst affärer stängt på söndagar. Så de fick bli en blomsterkvast, pengar, värmeljus och lussekatter. Men han blev nöjd!

Julen närmar sig med stormsteg. Inga klappar är handlade men de e hög tid att sätta fart. Nästa helg blir nog stora spenderar helgen. Vet vad jag ska köpa till vissa men shit vad pengar det lär gå. Tror i runda slängar att de ska köpas till 19 personer. Herregud...  Vill helst inte tänka på det..

Klockan tickar lite halvsakta inatt. Kan kanske bero på att de är natt nummer 3 här? Men den lär väl slå 7 så småningom!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0