Ytterligare en helg till handlingarna

Shit vad de går fort när man är ledig.
Fredagen ägnades åt Örebroresa. Minibussar upp, alltid lika roligt. Sen att själva Behrns arena sucked, ja de hade jag inte räknat med. Bajamajor bara en sån sak, iskallt en annan. Men oavsett var det en lyckad resa.Jag kom hem 05 och somnade ganska omgående.
Upp tidigt på lördagen för att fixa till kvällens Halloween fest.
Jag gick som en sörjande Dolly Parton, vad hon sörjde? JO att hennes boobs försvunnit. Det kom lite folk, det sjängs och skrattades. Heltrevlig kväll minsann. Det hände både väntande och oväntande saker men inte något otrevligt =)

Igår var det måndag och jobb. Jag kom på att jag knappt kommer vistas hemma i veckan, trots att det är uppehåll i hockeyn. Imorrn tex, ska jag hem till Fia innan jobb för ett projekt ihop med Malmö, torsdag är det spelarträff innan jobb, fredag e de lena som ska ha lite hjälp, lördag är det vellinge och söndag fars dag. Man borde utöka dygnets timmar lite.

Jag har fått mitt decemberschema and damn vad det ser bra ut. Början av december jobbas de på men from 23 dec till 9 januari är inte denna dam mkt på jobbet. UNDERBART! Har nästan en hel veckas ledigt utan semester. Gött!

Nu ska de läsas lite Barack Obama!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0