Bra start på veckan

Har jag blivit tokig? Klockan är 07 och jag är redan uppe, trots att jag ska jobba natt.. Men jag har bestämt mig att satsa på min träning, så jag bokade in en tvätt tid för att tvinga mig upp idag. Så nu är tvättmaskinerna laddade, jag ska dra och köpa frukostbulle. Sen blir det till att träna en timme minst. Jag bara hoppas på att det inte kommer något bakslag denna gång. Det har ju alltid slutat med att jag blir jsuk när jag väl kommit igång.

Ikväll är det hockey och direkt efter ska jag alltså jobba natt. Har tre nätter nu sen ledig fram till söndag, alltså två helt lediga dagar. Så vad gör jag då? Jo jag drar till Örebro på fredag och sen fest på lördag..

Igår kom Tunnan hem från Thailand med min nya digitalkamera. Barnen fick låna den ett tag och här kommer ett resultat från det:

Tagen av Mats

tagen av Kim

Mästerfotografer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0