Tankeverksamhet i full rörelse

Ligger på soffan och lyssnar på musik. En avslappnande dag hittills. Jag kom i ärlighetens namn i säng väldigt försent, men ibland vill inte hjärnan samarbeta med kroppen. Sen blev jag väckt gånger två men nu är jag vaken och redo för dagen,eller ja kvällen blir det. Nattjobb väntar.

Vad sker annars? Jag har haft en mycket intressant sista vecka. Min hjärna har varit ockuperad av tankar, fast bra sådana men tyvärr har kroppen fått lida. Jag har slagit världsrekord i klumpighet. Min stackars kropp har blåmärken här och var,väldigt fint. Tur det inte är kjolsäsong nu. Men jag får snart börja "blockera" en del tankar, som ändå inte kommer leda någonstans, inte som det är nu i alla fall. Men det får ta den tid det tar.

Herregud, vad kallt de börjar bli. Vintern verkar vilja hoppa över hösten i år. Så snart är det dags att införskaffa årets vinterjacka. Jag är lite avis på Fia och Lena som redan hitta varsin snygg jacka, jag vet för jag var smakråd;) Jag får ut och spana snart men först kanske man ska gå igenom de man har och rensa ut lite. Så både gaderob och tankar ska rensas bort. Tufft jobb och jag vet inte vilket som är svårast =)

Hockey på fredag. Igår mötte vi Leksand, förlust med 3-1. Jag tog lite "experthjälp" att tippa resultat i tävlingen jag är med i och det slutade bra. Rätt resultat fick jag in men inte målskytt..

Dags att sätta fart på benen.

"En liten tröst när man känner sig trött i hjärnan är att det bör vara ett bevis för att man har en " (Carl Hammarén)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0