I feel good

Sitter som oftast när jag bloggar nuförtiden och vaktar 24an. En behaglig natt, får jag säga att de varit och en stor skillnad sen föregående nätter, trots att avd är fullspäckad av patienter.
Om en och en halvtimme slutar jag och är sedan fri till söndag.
I eftermiddag, när jag väl vaknat till liv, ska de iväg och fixas lite grejer. Ska på fest på lördag, utklädnad ett måste. Får se om de kanske dyker upp bilder här sen.

På fredag åker jag med RS till Örebro för att se ishockey. Fia ska med och de är hennes första riktiga bortaresa, dvs arrangerad sådan. Det ska bli skitkul att komma iväg på en liten minitripp. Sen som sagt fest på lördag. Härlig helg med andra ord!

What else...
Tja, det låter som jag har ett tråkigt liv för det händer inte så mkt just nu. Kärlekslivet är obefintligt, arbetslivet högst verkligt. Men jag klagar inte. Och ja, min träning är igång igen. För vad, 111e gången eller något? Men nu går det bra och jag försöker att inte sätta press på mig själv. Jag har givetvis mål men jag väljer att behålla dem för mig själv. Ja, ett mål kan jag ju berätta men de är rätt självklart. Jag ska och måste gå ner i vikt. Än så länge går de bra och jag har tappat några kilon. Eller som min mor sa " Din röv är mindre".
Jag har ca 7-8 kg kvar och de ska jag väl kunna nå. Jag mår i alla fall bättre än jag gjort på länge( Ta i trä ) , även om min trötthet fortfarande är kvar. (hmm undra varför..) John Blund tycks ha övergett mig helt nu. Men på något sätt orkar jag med saker och ting ändå!

Nu måste jag visst jobba =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0