Rubrik saknas

Nu är ännu en helg över. Men en mycket trevlig sådan. I fredags var det hockey ( vad annars). Malmö vann med 7-3. Vi var ett gäng tjejer som redan bestämt oss för att gå ut efteråt. Så vi drog till TGI där vi mötte upp en del andra. Givetvis blev det en strawberry daquiri och så några öl. Kvällen blev rätt sen, utan att gå in på detaljer...
Kom hem runt 4 tiden, i säng runt 06.

Lördagen var sen länge vikt åt Carro. Vi började hos mig med massage, sen middag och avslutade med bio. Vi såg Min stora feta grekiska semester. En ok film. Väl hemma slängde jag benen på soffan. Halv 3 fick jag mess och halv fem dök Jimmy upp. Han hade varit i Turkiet och passade på att sova på nyöppnade hotell Sperlingsgatan. De som känner Jimmy vet att när han väl börjar prata, får man inte tyst på honom. Så ingen sömn före 07.

Söndagen började med frukost, nybakta scones. Jimmy drog hem och jag hade banne mig lovat att inte göra ett skit den dagen. Städade lite och försökte sysslesätta mig men det här med att bara vara hemma är inte min grej. Inte ensam i alla fall. Ägnade en del av kvällen med att hjälpa Alexandra. Hon har nämligen fått en intervju nu till veckan, om ett jobb. Så körde en fejkintervju helt enkelt. Jag försökte dessutom lägga mig någorlunda i tid men nä. Det är så jäkla svårt ibland. Klockan hann bli efter 4 innan jag dundrade i säng.

Och nu är det tisdag morgon. Jag sitter på min vanliga plats, jobbet alltså. Här har det varit i stort sett full rulle tills nu. Och nu är det bara 3 och en halvtimme kvar! Men trevligt sällskap har jag! Sen väntar gymet innan min säng får besök.
Och nästkommande 24 timmar ser likadan ut. Jobb gym sova..

Kommentarer
Postat av: Maria

Å här e man lycklig om man orkar hålla sig vaken till 23.05 :-)

2009-10-27 @ 19:44:01
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0