Detta fält måste fyllas i

Sitter just nu i telefonkö. Hur roligt är det? Varför kan man göra det mesta på telenors hemsida men inte säga upp ett abonnemang? Strange..

Idag väntar ett kvällspass på betongslottet. Börjar bli lite sliten nu, hade bara ledigt i söndags förra veckan och nu dröjer det till lördag tills nästa helt lediga dag, usch.

Alla hjärtans dag var ju i helgen, den dag jag minst gillar. Det är väl en plojdag om något. Men affärerna tjänar pengar så de är nöjda. Min dag blev bra, trots att jag inte har ngn kille att dela den med. Jag hade bjudit hit min vän Carro på middag,sen gick vi på bio, avslutade med atthon fick massage här. Underbar söndag helt enkelt.

Jag tycker faktiskt mitt liv är väldigt bra nu, jag har vänner jag älskar,en familj som skänker glädje ( när jag nämner familj framöver så förstår ni nog att Niklas inte ingår i den!) och de bästa arbetskamraterna någonsin!

Träffade min arbetskollega herr Neurokirurg. Berättade för honom att de inte hittat ett diskbråck på MR. Han blev så glad,jag blev nästan chockad. Han hade varit rädd för att de skulle behöva operera. Nu fick jag nya förhållningssätt. I två månader ska jag ta det lungt, en månad efter det får jag börja "rehabiliteras" sen e jag mitt gamla jag. KOmmer dessutom träffa sjukgymnast och massör. Ja,man kan ju ha de sämre =)

Nu är det time att studsa till jobb snart,kanske ska dra en kam genom håret först =)

PÖSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0