Thank god for SVT play



 (bild lånad från SVT)

Trots att jag nu jobbar, kan jag, just tack vare SVT play se Tre kronor spela =)
Och jag kan se massa skitsporter jag normalt aldrig ser och egentligen inte är intresserad av, men tiden går lite fortare.

Men jag ska ta lite tid till att kolla upp boende i Skottland, även fast jag tänkt bo hemma hos min favorit Sean Connery, så kan Fia och Lena bo var de vill. Resan är i alla fall hittad och ska bokas i helgen. Som de ser ut då åker vi den 28 juni och kommer hem 5e juni. Så en resa hyfsad klar. Men det återstår en resa, weekend i Prag, har hittat en för 1400 kr men ska kolla upp lite mer innan vi bestämmer oss. Med vi så är de Carro och jag, som tänkt oss dra dit i slutet av maj.

Min semester är även den inplanerad dock har jag inte bestämt hur många veckor jag vill ha. Jag har ju så att jag kan ta 8 veckor om jag nu vill tömma mitt semesterkonto men de vill jag ju inte. Jag ska ha tidig semester, vilket är lite bull. Sommaren brukar inte vara en rolig tid på jobbet direkt, bara stress och många patienter. Men vecka 26, 27 och 28 ska jag ha, sen ska de bli en eller två veckor i augusti. Vecka 26 spenderas i Skottland sen slappa övriga två.

Nu börjar period 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0