Vad är det för fel?

Jag bloggar igen. Det måste vara ngt fel på mig? =)
Skämt åsido. Men det känns bra att skriva av sig lite grann. Kan kanske iofs bero på att jag nu till 100% valt bort att blogga hockey.

Snön faller fortfarande över Skåne, helt otroligt. Men de säger det ska vända nu, lite småtråkigt.

Jag sitter på jobbet, så här 01.20 natt mot torsdag. Mitt sista nattpass denna veckan och jag kan säga att de idag är väldigt lätta pengar. Nu ska jag inte säga för mkt för jag har i tydligt minne vad som skedde imorse. Men det känns bra att bara sitta här, snacka skit och dricka kaffe =)

Snart är det banne mig helg igen, det e då fan va tiden går. Och helgen kommer susa förbi. Det är hockeyhelg, vilket innebär matcher fre och söndag och lördagen en hockeyfest. Tjohooo. Vem gillar inte att festa?!
 
Men den stora prövningen är på söndag. JAG har lovat, att tillsammans med Fia, göra ansiktsmålningar på barn. Herregud, jag som knappt kan hålla mig innanför linjer i en målarbok. Och jag hinner knappt träna heller. Men gör vi succe´, tja, då kan ni boka oss på tel 0703-****** =)

Händer det ngt spännande i mitt liv?? Egentligen inte. Jag ska få svar på min röntgen, det är lite spännande. Speciellt som nacken börjat jävlas igen och jag åter tar knark för att klara av att sova tex. Men jobba går ju fint. Men nu ska jag inte knarka förrän på söndag för nu vankas en middag, vin och film imorrn tex.

Kärleken då...
Det hade varit sååå trevligt att få berätta att jag träffat en kille som swept me away och jag går på små rosa moln genom livet. Men molnen är inte speciellt rosa och han har inte swept me away på det sättet kanske men visst finns där ngn som mina tankar går till ibland. Men jag e så svår när det kommer till sånt. Jag vill inte öppna mig för mkt, tänk om han inte alls tänker som jag samtidigt som jag inte får dölja saker för mkt, vem vill ha en då liksom. " ahh jag bryr mig inte om vi ses eller ej" låter ju inte speciellt bra..=)
OCH varför känner jag mig så allvarlig när jag pratar med människan, herregud det e för fan inte jag. KAN jag vara allvarlig i vanliga fall?? Men han kanske inte märker det, bara ngt jag själv känner?

Jaja, men framförallt just nu så känns det dock lite småtrevligt att ha ngn som kan ockupera mina tankar ibland, oavsett vad han känner, tycker och tänker!! Och man ska inte ta saker för seriöst och allvarligt, en dag i taget bara. Och i värsta fall har jag ju min fru Fia ;)


Skickar en grattishälsning eller två oxå! En till Mats som fyllde fem igår och en till svägerskan som fyller 41 idag!!


HIPP HIPP HURRA FÖR MATS



OCH HIPP HIPP HURRA FÖR ANNIKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0