Yippie


Just nu, (ok inte nu när jag är inne på min 8e arbetstimma men i övrigt) så är livet great.
Inget och jag säger INGET kan gå emot mig nu. Visst saker och ting går inte alltid som planerat men seriöst varför ödsla tid på att bli arg/upprörd/besviken eller annat, det löser inget. Detta är väl iofs inget nytt när det kommer till mig, är inte allt för ofta jag blir arg och upprörd. Men nu till varför livet är great just nu.

Jo, för vet ni, igår, var jag hos farbror DR. Jag fick mitt röntgensvar. Jag ska erkänna att jag varit nervös inför detta, många tankar har svävat i min hjärna.
Blir det en operation, kan jag jobba kvar, har jag råd att bli sjukskriven en gång till?, etc.
Men det visar sig, att de inte kan finna ngt diskbråck! Det ser bra ut!!!
En stooor sten föll  då. Samtidigt som jag börja tänka "varför har jag ont då, är det inbillning?"
Men jag tror och hoppas att ni som känner mig vet att jag inte brukar klaga över smärta eller stanna hemma för en fis på tvären.
Saken är den att dessa besvär kan bero på nerver i kläm, att jag e för trång i nacken, all stress och för lite sömn... Ja, det finns en del att välja på.
Nu ska jag i alla fall utredas vidare. Så remiss är skickat till sjukgymnast som ska ge mig träning och massage och TENS. Känns fantastiskt bra. Bäst av allt är att jag kan träna igen. Dock ska jag ta det lugnt just nu eftersom jag fortfarande upplever smärta i nacken och tar smärtstillande.
Men jag KAN träna, jag VILL träna och jag SKA träna. Lugnt och stillsamt.....
 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0