33

Japp då är jag 33 år fyllda. Och det känns inte äldre än de gjorde igår!
Dagen har varit bra, tog sovmorgon och svansade omkring hemma. Sen på stan en sväng och förbi entre för att handla till Beccan..

Kvällen spenderades på bio med Pelle, såg Robin Hood,helt ok film men alldeles för lite män i trikåer......
Väl hemma igen tog vi en långpromenad och nu sitter jag här.. Och min fb har nog aldrig varit så aktiv=)

MIn tvilling har inte grattat, surprise NOPE!! Men jag har grattat och det är viktigast, jag e alltså liiite bättre än han.

Imorrn är det fredag och då ska de först jobbas sen ska allt till festen ställas i ordning. Ska bli jsukt trevligt att få festa lite med trevligt sällskap, hoppas alla anadra tycker det med!

Men nu väntar sängen!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0