Ljuva midsommar!

Det är ingen hemlighet att midsommar är min favorit tid på året. Men i år blir det faktiskt en lugn sådan. Blev sjuk i veckan och humöret är inte på topp. Nu om 24 minuter går jag på semester, då väntar nån timmes sömn för att sedan åka till Höör, där firandet tar plats...

Helgen som gick hade jag min fest och det var super trevligt och jag tackar innerligt alla som kom och för alla presenter. En hel del bra att ha grejer till Skottland! Och min sommarläsning e kirrad=) Och om ngn nu skulle vara orolig över att det kommer ett askmoln medans vi är där, så fick jag en motorbåt ( en handvisp och gummibåt)

Nu är det dags för sista koppen kaffe på jobb på tre veckor...

UNDERBART!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0