Lördagmorgon

2 timmar... Det är vad jag sovit. Trots detta är jag pigg som en mört. TVÅ timmar sen i torsdags.. Det är ngt fel på mig =)
Igår var Louise student, en askul fest med bra blandning av folk. Det enda som gav smolk i bägaren var att när jag skulle hem, stod "the Stalker" utanför. Han som när jag bodde på ÖP, förföljde mig i ett års tid och skrämde verkligen slag på mig. Och nu kom allt över mig igen, shit vad jag blev rädd. Men det löste sig så att jag slapp ta buss och blev hemkörd istället. Men väl hemma var det svårt att somna.

Och nu befinner jag på den plats där jag komer spendera hela min sommar, dvs jobbet. JO, jag har semester, tre veckor men sen kommer jag vara bosatt här i stort sett.. Väldans roligt....NOT!!!

Fan, jag måste jobba, är det därför jag är här kanske??? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0