Med vilja kommer man långt

I helgen var jag ut med mina tjejkompisar. Och jag måste säga att det var fruktansvärt trevligt. Men jag är ofantligt missnöjd med mig själv och då min kropp som bara växer och växer ( nej är inte gravid). Jag tycker jag är ganska bra på det här med träningen men inget händer. Min ben e iofs smalare men magen blir större. Ser snart ut som en elefant. Så efter denna helg valde jag att ta tag i skaer o ting. Jag kan inte och vill inte se ut så här!
Nu hänger två kort på kylskåpet, ett taget för 4 år sen o ett för fem år sen när jag var smal. Och nu ska jag bli det igen. Så idag tog jag fan i mig cykeln till jobbet.. 3 mil enkel väg. ( gruvar mig för hemgången)
Jag har bara ätit fruktsallad under tiden på jobb, druckit mängder med vatten och jag ska fan i mig gå ´ner i vikt.

Att cykla hit är ngt jag tänkt på länge men jag har varit så trött o inte haft ork. Det hade jag inte tidigare idag heller men jag stegade ut till cykeln o satte fart. Redan vid Burlöv börja jag tycka att det räckte men näää. Jag tog mig till Lund. 2 mil tog ca 40 min sen cyklade jag en extra mil för att jag hade tid över. Om några timmar ska jag hem igen men då förhoppningsvis med ett stopp även på gymmet för styrketräning.

Så med vilja kommer man långt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0