Jag är på gång

Nacken känns bättre och bättre för varje dag. Och trots ( väldigt typiskt mig) läkarens inrådan, har jag börjat träna igen. Mitt mål är 6 pass i veckan, precis som den gamla goda tiden men dit är det en väg kvar. Men dock är jag uppe i 3-4 pass och med tanke på att jag fortfarande är i uppbyggnadsfasen, tycker jag det är med beröm godkänt.

Jag spanar även in en ny cykel. Men där lyder jag herr doktor och tänker inte börja cykla förrän i juni. För det ska ju erkännas att varje gång armarna ansträngs ( indoor walking/bodypump) så känns det stelt i just nacken. Men det är ju barmark nu så lite inlines kanske kan hinnas med snart, vem vet kanske redan i helgen.

Sen är det ju mat med. För om man inte äter nyttigt blir det ju inget av det hela. Men där e jag mer slarvig faktiskt. Man kan ju inte förändras över en natt och tänk vad jag redan gått igenom i år: ett diskbråck, slutat snusa och börja träna... Sluta snusa firar förresten 3 månader snart! =)


 

JAG ÄR FAN I MIG PÅ GÅNG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0